mandag den 26. september 2011

Skibet er ladet med ...

.. En hulens masse ting - Og det samme sker der i mit liv - En masse ting.

Har simpelthen haft så travlt, med jobsøgning og ikke mindst lyserød lørdag.

I weekenden har jeg været på Hotel Opus i Horsens, sammen med Lasse og hans arbejde. Det har været virkelig hyggeligt og sjovt. - Har faktisk stadig ondt i halsen af grin over det i dag!
I går eftermiddags tog vi et smut i skoven og på stranden, det var bare super hyggeligt. Marius nød ihverfald i fulde drag at være sammen med mor og far.


Hvad sker der ellers? . Nåe ja.. ANSÆTTELSESSAMTALE!! Endelig!! Jeg er blevet kaldt til samtale! Endda et sted, jeg rigtig gerne vil hen. Fantastisk! Jeg glæder mig enormt meget - Så forhåbentligt har jeg på onsdag et job! (indtil sommerferien 2012.) Det ville være SÅ skønt!

Ellers skal denne uge gå med det samme som de forgående; Møder, Træning, Måske en lille håndboldkamp og gymnastik.
Og i weekenden, skal jeg nørde med alle de andre scrappe-nørder. Kan man ønske sig noget bedre?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar