tirsdag den 6. september 2011

Sådan en tirsdag..

.. På jobcentret er ikke det mest motiverende i verden, men hvis det kan give et job på et tidspunkt, så er jeg frisk!

Marius ligger 'syg' derhjemme, dvs. han blev hjemme fra dagplejen, tiltrods for, at han egentligt var frisk. Vi turde ikke tage en chance, så min mor tog hjem til os for at passe med ham.
De har leget og hygget sig hele dagen - Det er da dejligt, at vide, når man er tvangsindlagt til at sidde her til kl. 15.
Resten af dagen skal bruges på hygge med lille-fisen, madlavning og måske en tur i motionscentret.. Det har min ikke-bikini-klare krop vidst godt af.
(Min krop som har smidt 700 gram siden i går!! - man må godt være lidt stolt af sig selv ik?!)

Til slut får I lige et billede af min skønne sørøver-unge!

En rask Marius, holder pause på cykelturen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar