mandag den 5. september 2011

Countdown..

til ferie!
Turen går til Lanzarote i november. Med hele svigermekanikken og nøøøj hvor jeg glæder mig!
Marius skal ud og flyve for første gang.

Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig! Glæder mig til varmen, til at bade og til at slappe af.


MEN: Der er nemlig et men.. Fra nu af, er der kun 2 måneder til at blive bikiniklar!! (Eller rettere, badedragtsklar.. bikiniklar blir' jeg næppe igen!!)

Men fra i dag går startskuddet til projekt 'Ny Krop'.
Derfor vil jeg fra i dag (hvis jeg husker det ;) ) skrive hvad jeg har spist og hvad jeg har lavet - Og skulle der så være nogen der kigger med, må I endelig slå mig hårdt oven i hovedet - ihvertfald virituelt, hvis jeg ikke overholder mine egne visioner om, at blive smækker-lækker :)

Så.. Indtil videre er der spist:
Morgen: 1 kop kaffe, 2 skiver franskbrød (I know, I know!)
Frokost: Rester fra aftensmaden i går - Pastaret
Eftermiddag: 1 riskage med et par dråber honning.

Af motion har der desværre ikke været noget endnu, for jeg måtte hente Marius fra dagplejen allerede kl. 12, da han havde kastet op to gange.
har heldigvis fået en yderst frisk dreng hjem - Der hverken har 'det ene eller andet' siden han blev hentet, ikke har sovet til middag og bare tumler rundt. Skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar