tirsdag den 6. september 2011

Projekt Bikiniklar..

- eller badedragteklar, som jeg nok nærmere vil kalde det, er for alvor skudt i gang!

I aften, med sudn aftensmad; Rødbedefrikadeller m/persille, couscous og en 'salat' af melon, gulerødder og vindruer.
Lige nu sidder jeg og smovser frosne druer, som var et 'trick' jeg lærte i går - Jeg var åbenbart en af de få der ikke havde hørt om det - men jeg må erkende, at det smager LÆKKERT!
Derefter valgte jeg, at tage en tur i motionscentret - Det skulle vise sig, at være et klogt valg, for jeg fik trænet total intensivt i 1½ time! Lækkert!!
I morgen står den på Powerhoop og Zumba, så der ved jeg, at jeg nok skal få motion :)

I skal ikke lige snydes for billeder af min lækre aftensmad (som hele familien spiste med stor glæde!)
Tilbehør: gulerødder, melon og vindruer

Farsen er klar til panden; indhold: Hk. svinefars, revet rødbede, persille, oksekødsbouillon og et æg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar