torsdag den 8. september 2011

Regnfulde torsdag..

Dryp, Dryp, Dryp... Lyden er konstant, kun afløst i korte øjeblik af bulder, brag og et lysglimt af dimmensioner.
Møg vejr!
Mørke, dryp, kulde, dryp, Drømme, dryp - Brag!
En forsigtig solstråle kigger usikkert frem, men tør ikke bryde igennem. Gemmer sig væk igen. Lader mørket komme frem endnu engang.
Tanker, kulde, drømme.

Ferie uhm.. Dryp, kulde.. Øv.
Drømmer sig langt væk - Til varmere himmelstrøg, tættere på solen, tættere på drømmene.
Væk fra hverdagen, dryp, væk fra regn, dryp og kulde. Væk fra den kolde stue, dryp, væk fra situationen.
Ind i drømmene, solens stråler, lykke, glæde. .. Afløst af dryp, kulde og brag.
Kolde fingre, kolde fødder, varme tanker. Dryp.

Drømmene.. dryp.. Dem har jeg vel lov at ha'. Dryp. Håbet om varme, det må jeg vel bevare. Dryp.
Indtil da, må jeg sidde her. Kigge ud i det grå. Kigge ud på regnen, der hagler mod min rude med voldsom styrke. Bare kigge ud og lytte.. Dryp, Dryp, Dryp, brag!

_
Åh jeg glæder mig til ferien! Glæder mig til varmen!!
Her får I lige et lille sommerbillede af Marius, glæder mig til at se ham i korte ærmer og med sommersmil igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar